A neobank ehhez öt éven belül 13 milliárd dollár (11,5 milliárd euró) befektetést tervez, amely növekedését és nemzetközi terjeszkedését hivatott támogatni. A cél, hogy 2027 közepére a lakossági ügyfelek száma globálisan elérje a 100 milliót.
Új központ London szívében
A társaság kedden nyitotta meg új központját a londoni Canary Wharf negyedben. Az eseményen a vezetők nemcsak az eddigi eredményekről, hanem a jövőbeni tervekről is beszámoltak.
Több mint 30 új piac és 10 ezer új munkahely
A Revolut mára több mint 65 millió ügyféllel rendelkezik világszerte, ebből 12 millió az Egyesült Királyságban. A vállalat célja, hogy 2027-re százmillió ember használja szolgáltatásait, és 2030-ig több mint 30 új piacra lépjen be.
Ennek érdekében a következő öt évben 13 milliárd dollárnyi (10 milliárd font, 11,5 milliárd euró) befektetést vállalt, amely 10 ezer új munkahely létrehozását is támogatja. A források elosztása:
- 4 milliárd dollár az Egyesült Királyságban,
- 1,2 milliárd dollár Franciaországban, nyugat-európai központjukban,
- 500 millió dollár az Egyesült Államokban, a működés gyorsítására.
Ezen felül a vállalat további befektetéseket tervez Európában, valamint új piacokra kíván belépni Latin-Amerikában, az ázsiai–csendes-óceáni térségben és a Közel-Keleten.
Nik Storonsky, a Revolut vezérigazgatója és társalapítója kiemelte:
„Küldetésünk mindig is az volt, hogy egyszerűbbé tegyük a pénzügyeket ügyfeleink számára. Víziónk, hogy a világ első valóban globális bankjává váljunk. Az Egyesült Királyságból indultunk, ma pedig már több mint 65 millió ügyféllel rendelkezünk. Az új londoni központunk lesz a jövőbeli növekedésünk kulcsa, amely segít elérni a 100 millió ügyfél célját.”
A növekedés négy alappillére
A Revolut globális stratégiáját négy fő területre építi:
- Nemzetközi terjeszkedés
- Latin-Amerikában elsőként Mexikóban indul bankként, majd Kolumbia és Argentína következhet.
- Ázsiában 2025-ben Indiában is belép a piacra, a Fülöp-szigeteken pedig új technológiai központot hozott létre.
- Afrikában Dél-Afrikával kezdi meg működését, a Közel-Keleten pedig már engedélyt szerzett az Egyesült Arab Emírségekben.
- Európában új központ épül Franciaországban, és még idén nyílnak fiókok Portugáliában és Belgiumban.
Magyarország a közép-kelet-európai terjeszkedésben kiemelt szerepet játszik.
- Latin-Amerikában elsőként Mexikóban indul bankként, majd Kolumbia és Argentína következhet.
- Termékinnováció
A vállalat a mesterséges intelligenciára és a privátbanki szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt. Jelenleg havi egymilliárdnál is több tranzakciót dolgoznak fel, miközben folyamatosan bővítik pénzügyi ökoszisztémájukat. - Revolut Business
A B2B platform dinamikusan növekszik: évesített bevétele átlépte az 1 milliárd dollárt, havi kereskedői tranzakciói pedig meghaladják a 4 milliót. Ezáltal a Revolut Business megerősítette helyét a globális fintech szektor élvonalában. - Stratégiai partnerségek
A Revolut bejelentette globális együttműködését a jövőbeni Audi Forma–1-es csapattal. A partnerség keretében közös márkázású, limitált kiadású bankkártyák is megjelennek majd.
(Forrás: fintech.hu)
(Borítókép: Revolut)
Szólj hozzá