Valójában ki az ügyfél egy nagy cégen belülről nézve? Hogy lehet rávenni a csapatokat, hogy dolgozzanak együtt? Hogyan működik egy olyan gyorsan fejlődő cég, mint a Spotify?

Valójában ki az ügyfél egy nagy cégen belülről nézve? Hogy lehet rávenni a csapatokat, hogy dolgozzanak együtt? Hogyan működik egy olyan gyorsan fejlődő cég, mint a Spotify? Lehet egy cégnél mindenki főnök?

A cinikusok szerint ez egy agilis programozó gépe (Fotó: Acid Pix CC-BY)

A fentiek nem egy nyúlfarknyi, reptéri üzleti magazinban olvasott cikk fő kérdései, amit két teljes oldalas órareklám szakít meg. Nem is egy ötleteket adó laza networking esemény beszédtémái, ami után a vezérigazgatók tisztába kerülnek pár három betűs rövidítéssel, amivel boldogabbá teszik az igazgatóhelyetteseiket.

A fenti kérdésekre az AgiConon, az agilis módszertannal dolgozó szakértők konferenciáján lehet majd választ kapni. Az előadók között a Spotifynál dolgozó projekt managerek, a Google-nál éveket lehúzott szakértők, a Nokia és hazai cégek hasonló módszertannal dolgozó szakértői találhatók meg. Ha ők felteszik a kérdést, hogy hogyan lehet önszervezővé tenni egy csapatot, akkor biztosak lehetünk abban, hogy próbálkoztak már ilyennel, ismernek több bukási módot, és van egy jó válaszuk is.

A rendezvény október 2-án lesz a Symbol Budapest-ben. További információk és jelentkezés a konferencia honlapján.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?