Négyszáz ügyfélszolgálatost vesz fel a Revolut. A lépés egy kicsit sincs elsietve, a neobankra olvasóink és a netezők is sokat panaszkodnak.

Négyszáz új ügyfélszolgálati munkatárs felvételét tervezi a Revolut a Techcrunch információja szerint. Az újonnan beálló ügyfélszolgálatosok a cég portói telephelyén fognak dolgozni. A bővítendő irodában már most is hetvenen dolgoznak.

A közösségi médiás visszajelzések – és több olvasónk levele – arra mutat, hogy a neobanknak gyorsan van szüksége az új munkaerőre. Az elmúlt hetekben rendkívül sokan panaszkodtak arra, hogy a számlájukat letiltotta a neobank, az ügyfélszolgálat elérhetetlen, vagy ha mégis sikerült beszélni egy emberrel a chates segítségkérő felületen, akkor türelmet kér, majd nem nagyon válaszol.

A panaszokat a Revolut közösségi fórumán, a cég Facebook oldalán és a Twitteren is meg lehet találni. Mivel a jelenség magyar felhasználókat is érint, kérdéssel fordultunk a Revolut sajtórészlege felé. Egyelőre annyit kaptunk válaszul, hogy jellemzően minden számlatiltás egyedi eset, nincs ellenőrzési kampány vagy új csalásfigyelő megoldás. A lehetséges okokról pedig egy 2018. nyári blogbejegyzést küldtek.

A blogbejegyzés szerint a számlára utalt pénz forrásának ellenőrzése az egyik ok, ami miatt felfüggesztenek felhasználói fiókokat. A FintechRadarnak író egyik panaszos azonban pont azt emelte ki, hogy a bank nem kért jövedelemigazolást vagy bármely információt, hanem ezek nélkül folytatta le az ellenőrzést, és zárta be a számláját. Amennyiben a cég ennél bővebb magyarázatot ad, frissítjük cikkünket.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá 1 hozzászólás

  1. revolutvictim 2019.09.05

    Ha a Revolut tovább folytatja az ügyfelei fosztogatását, lassan biztosabb megoldás lesz, ha valaki a nélkülözhető pénzét beviszi egy kaszinóba és ruletten mindent feltesz a pirosra. Még ott is nagyobb az esélye, hogy megmarad pénze mint a Revolutnál.

Vélemény, hozzászólás?