Már nem csak az ügyfeleit kérdezi meg a Magnet Bank, hogy milyen arányban ossza szét társasági adóját. Bármelyik netező kattinthat egyet, hogy egy művészeti társulatot támogasson.

Már nem csak az ügyfeleit kérdezi meg a Magnet Bank, hogy milyen arányban ossza szét társasági adóját. Bármelyik netező kattinthat egyet, hogy egy művészeti társulatot támogasson.

Mucsiéknak is lehet pénzt juttatni a Magnet TAO-s kampányában (Fotó: Nézőművészeti / Facebook)

A Magnet akciója a létező legyeszerűbb internetes szavazás szabályai szerint zajlik. Egy 22 elemből álló listából kell választani, amelyen megtalálható az Operettszínház, de a Mucsi Zoltán és Scherer Péter által fémjelzett Nézőművészeti Kft. is.

A választás maga nem nehéz, egyet kell kattintani, majd a Magnet honlapja megköszöni nekünk, hogy szavaztunk. Még csak el sem lehet rontani. Sőt, úgy tűnik, hogy vissza sem lehet vele élni, ami igazán ritka egy internetes szavazásnál.

A Magnetnek nem ez az első, a közösségre építő akciója. A bank ügyfelei minden évben szavazhatnak arról, hogy a cég milyen ügyet támogasson profitjának egy részéből. Emellett az ügyfelek azt is beállíthatják, hogy bankkártyás vásárlásaik után milyen civil szervezet kapjon támogatást a banktól.

(A beillesztett videó a Szkéné színházban időnként elkapható I. Erzsébet című darabból való. Azt is nagyon ajánljuk!)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?