A Revolut globális terjeszkedési stratégiájának részeként elsőként lép be a világ egyik legnagyobb digitális fizetési piacára.
A rendszer lehetővé teszi majd az indiai ügyfelek számára a belföldi és nemzetközi tranzakciókat az ország azonnali fizetési megoldásán, az UPI-n (Unified Payments Interface), valamint a Visával kötött partnerségen keresztül. A szerdai közlés szerint a szolgáltatás az év későbbi részében indul, első körben 350 ezer várólistás ügyféllel, mielőtt szélesebb körben is elérhetővé válik.
India, mint kulcspiac
A bejelentés nem érte váratlanul a piacot: a Revolut már szeptemberben jelezte, hogy Indiát kiemelt régiós piacnak tekinti, más tervek – például amerikai bankfelvásárlás és hazai hitelkártya-kibocsátás – mellett.
Az indiai ügyfelek számára előre fizetett kártyát és digitális pénztárcát kínálnak majd. A vállalat ehhez az év elején megszerezte az indiai központi bank (Reserve Bank of India) engedélyét. Továbbá rendelkezik licenccel devizapiaci (forex) szolgáltatások nyújtására is.
Revolut: Jelentős beruházás a helyi igényekhez igazítva
A Revolut célja, hogy 2030-ig 20 millió ügyfelet nyerjen meg Indiában. Az ázsiai ország fiatal, ambiciózus lakossági csoportja a cég ötéves globális stratégiájának kulcsszereplője. Ez a terv 10 milliárd fontnyi befektetést és 10 ezer új munkahely létrehozását irányozza elő, miközben a vállalat 2027 közepére 100 millió ügyfél kiszolgálását és 2030-ig további 30 piacra való belépést tűzött ki célul.
A brit fintech eddig több mint 40 millió fontot (kb. 53,7 millió dollárt) fordított technológiája indiai sajátosságokhoz való igazítására, hogy megfeleljen az ország szigorú adatszuverenitási előírásainak. A vállalat hangsúlyozta: India az egyetlen piac, ahol ilyen mértékű lokalizációra volt szükség.
(Forrás: fintech.hu)
(Borítókép: Depositphotos)
Szólj hozzá