Nepáli útifilmet forgatott az ING, kis csavarral. Azt nézhetjük meg, hogyan lett vállalkozó a bank és az Unicef tanfolyamát elvégző fiatal.

Nepáli útifilmet forgatott az ING, kis csavarral. Azt nézhetjük meg, hogyan lett vállalkozó a bank és az Unicef tanfolyamát elvégző fiatal.

Nepálban soha nem volt egyszerű az élet, a 2015-ös földrengés pedig tovább nehezítette azt (Képünk illusztráció)
Nepálban soha nem volt egyszerű az élet, a 2015-ös földrengés pedig tovább nehezítette azt (Képünk illusztráció)
(fotó: Nicola Romagna / CC-BY)

A holland ING ritka és figyelemreméltó dologra szánta el magát: arra használja a virtuális valóságot, amire való. A jövő VR-es bankfiókjának megtervezése helyett csak arra adnak lehetőséget, hogy belessünk egy olyan nepáli fiatal életébe, aki a Uniceffel közös Power for Youth kezdeményezés haszonélvezője.

A fél világon tanítanak a program résztvevői

A program 335 ezer fiatalnak akar Montenegrótól Zambiáig, Indonéziától a Fülöp-szigetekig társas és pénzügyi tudást tanítani, hogy jobb jövőre legyen kilátásuk. A mostani VR-es videó a 19 éves Bibeket mutatja be, aki a program elvégzése után teázót indított a családjának nappalijában.

A 360 fokos videót megnézheti böngészőben is, de egy okostelefonos VR-szemüvegben sokkal jobb élmény. És mivel idén ez a legolcsóbb izgalmas technológia – párezer forintért már kapható kartonpapír szemüveg – igazán senkinek nincs mentsége arra, miért nem VR-ben nézi a klipet.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?