A boltban nem csak kártyaolvasókat és terminálokat lehet nézegetni, a cég szakértői itt segítenek a fizetési szolgáltatást használó kisvállalkozóknak is.

A fintech egyik alapsztorija, hogy a digitális szolgáltatások miatt egyre kevesebb fizikai üzlethelységre van szükség. Esetenként azonban a kocka fordul: a Square amerikai fizetési szolgáltató most nyitotta meg első, New York-i szalonját.

(Forrás: Square)
(Forrás: Square)

Aki most elgondolkodik azon, hogy mégis mi olyan terméke van a Square-nek, amit egyáltalán polcra lehet tenni, nem őrült meg. A céget többnyire a telefonhoz csatolható kártyaolvasóiról ismerik. Igaz, van érintőképernyős pénztári terminálja is. De akárhonnan nézzük, nem tipikus, kiállítanivaló hardverekkel rendelkező vállalkozás.

A Showroom nevű New York-i üzletnek nem is a hardverek eladása a célja. Inkább olyan helyként üzemel, ahol a Square felhasználói segítséget kérhetnek – ebben az Apple Genius Barjára hasonlít – illetve ahol információt szerezhetnek a fizetési rendszer bevezetéséről. Ennek megfelelően nem is az utcáról besétáló vásárlókra számítanak, lehet időpontot foglalni a bemutatóterembe, hogy ne kelljen sokat várakozni – írja a Verge.

Azért, hogy mégis legyenek termékek a polcokon, ne csak pénztárgépek, a Squre pop-up üzletként üzemelteti a Showroomot. Minden héten több, a cég fizetési szolgáltatását használó árus kínálatából lehet válogatni.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?