Elsősorban nagyvállalatokat céloz meg a neobank és ezzel a lépéssel tovább kívánja erősíteni pozícióját a vállalkozások kiszolgálásában. Az új terminál egyelőre az Egyesült Királyságban és Írországban érhető el, de az időzítés tökéletes a karácsonyi időszakra.
A Revolut új POS terminálja épp a legforgalmasabb vásárlási szezon előtt kerül piacra, amikor a bolti tranzakciók jelentősen megugranak. A neobank 99,9 százalékban zavartalan fizetési folyamatokat ígér. A terminál ára 129 font + ÁFA, és az indulás időszakára kedvezményekkel is készülnek, mely vonzó lehet a nagyobb kereskedők számára.
A nagyobb vállalkozásokat célozva az új terminál 0,5 százalékos tranzakciós költséget és fix 2 penny díjat kínál, így a költségek jelentősen alacsonyabbak versenytársaknál található alternatívákhoz képest.
Revolut a B2B piacon
A Revolut már korábban is jelen volt a POS piacon a kisebb vállalkozásokat célzó Revolut Reader eszközzel, amely már Magyarországon is elérhető kedvező árú megoldásként. A Revolut Reader egyszeri ára 17 990 forint, havidíj nélkül, a tranzakciós költség pedig 0,8 százalék + 10 forint. Versenytársai, mint a SumUp és MyPOS, magasabb díjakkal dolgoznak, így a Revolut ebben a szegmensben is előnyös alternatívát kínál.
A Revolut új POS terminálját használók ráadásul hozzáférnek a cég POS szoftveréhez is, amely iPad-alkalmazásként fut, és segíti az értékesítési trendek és készletek nyomon követését.
Az új terminál bevezetése a Revolut B2B üzletágának erősítését célozza. Különösen a vendéglátásban és a kiskereskedelemben, ahol a vállalat olyan riválisokkal versenyez, mint a Square, a Dojo és a SumUp. A Revolut Business üzletágának globális bevétele elérte az évi 500 millió dollárt, és az új termékkel még tovább növelhetik piaci részesedésüket. A cég célja, hogy a B2B piac vezető szereplőjévé váljon, széleskörű megoldásokkal és kedvező feltételekkel.
(Forrás: fintech.hu)
(Borítókép: Revolut)
Szólj hozzá