Ez a partnerség lehetővé teszi az e-kereskedők számára, hogy egyszerűen integrálják a Klarna fizetési szolgáltatásait weboldalaikba már a tervezési fázisban.
BNPL népszerűsége töretlen
Az Adobe Analytics legújabb adatai szerint a BNPL szolgáltatások továbbra is rendkívül népszerűek a fogyasztók körében, mivel lehetővé teszik a költségek rugalmasabb kezelését. Az Egyesült Államokban 2024 január és április között 25,9 milliárd dollárt költöttek e-kereskedelemben halasztott fizetésen keresztül, ami 11,8 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Az Adobe Commerce szerepe
Az Adobe Commerce platformja segít az e-kereskedelmi vállalatoknak testreszabni weboldalaikat. Az új partnerség révén az e-kereskedők egyszerűbben integrálhatják a Klarna szolgáltatásait, ami nemcsak a fizetési lehetőségek számát növeli, hanem vonzóbbá teszi az áruk és szolgáltatások vásárlását a kereskedőktől. Erin Jaeger, a Klarna észak-amerikai részlegének elnöke szerint:
„Az Adobe Commerce-szel való kapcsolatunk kereskedők ezreinek kínál rugalmas és zökkenőmentes fizetési módot. Ez javítja a vásárlási élményt a fogyasztók számára, illetve növeli a kereskedők kapacitását.”
Klarna együttműködései
Az Adobe Commerce-szel való együttműködés csak egy a Klarna számos új partnersége közül. Júniusban a Klarna bejelentette, hogy egyesítette erőit az angol Sainsbury szupermarket lánccal, lehetővé téve a brit vásárlók számára a BNPL fizetéseket. Emellett a Klarna jelentős együttműködést kötött az Uberrel, amely több országra kiterjed, beleértve az Egyesült Államokat, Németországot és a svéd piacot is. Az Uber alkalmazásában a Klarna mostantól mint fizetési opció is elérhető.
A Klarna és az Adobe Commerce partnersége újabb mérföldkő az e-kereskedelem fejlődésében, amely a fogyasztói élmény javítását és a kereskedők versenyképességének növelését célozza.
(Forrás: Fintech.hu)
(Címlapkép: Depositphotos)
Szólj hozzá