Az OTP csoport kalandos útra indul: a nyáron belevetik magukat az online kiskereskedelmi piacra a saját webáruházuk, a fizz.hu bevezetésével.

Hatalmas lépésre készül az OTP csoport – a nyári hónapokban belépnek az online kiskereskedelmi piacra azzal, hogy elindítják a saját webáruházukat, a fizz.hu-t. Ezzel az újítással Csányi Sándor, az ország leggazdagabb embere és a csoport vezetője, arra törekszik, hogy bekerüljenek a magyar e-kereskedelem legnagyobb szereplői közé.

A banki szféra határain túlra lépni nem mindennapi lépés, de az OTP már hosszú ideje bátran kísérletezik az innováció területén, még olyan szektorokban is, amelyekhez látszólag nincs közük, mint a robotika és a magánegészségügy. A csoport múltbeli sikerei arra utalnak, hogy a fizz.hu a piac új csillaga lehet. Az OTP gigantikus tőkéje és kimeríthetetlen finanszírozási forrásai pedig garantálhatják a kezdeményezés sikeres bevezetését.

Az OTP még nem árult el sok részletet a fizz.hu indulásának pontos időpontjáról, de több információval ígért visszatérni a közeljövőben.

Közben azonban a magyar e-kereskedelem növekedése lassul. Az elmúlt évi adatok alapján a növekedés csupán 9,9% volt, ami inflációval korrigálva tényleges csökkenést jelent az előző évihez képest. Ugyanakkor az olyan külföldi szereplők, mint a Kifli, amelyek hazai játékosként működnek, egyre nagyobb szeletet szakítanak ki a piacból. A 2022-es értékesítési becslések szerint a Kifli mára a legnagyobb online szupermarket Magyarországon.

Mindezek fényében izgalmas lesz figyelni, milyen hatással lesz az OTP belépése az e-kereskedelmi szektorra. Érdekes lesz a piac egészére gyakorolt hatás, és hogy vajon a bankcsoport sikeresen tud-e majd helytállni ezen a területen.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?