A Revolut múlt héten hivatalosan is megnyitotta globális központját, és bemutatta világméretű vízióját, valamint ambiciózus terveit: a cég a következő években százmillió ügyfél elérését tűzte ki célul

A neobank ehhez öt éven belül 13 milliárd dollár (11,5 milliárd euró) befektetést tervez, amely növekedését és nemzetközi terjeszkedését hivatott támogatni. A cél, hogy 2027 közepére a lakossági ügyfelek száma globálisan elérje a 100 milliót.

Új központ London szívében

A társaság kedden nyitotta meg új központját a londoni Canary Wharf negyedben. Az eseményen a vezetők nemcsak az eddigi eredményekről, hanem a jövőbeni tervekről is beszámoltak.

Több mint 30 új piac és 10 ezer új munkahely

A Revolut mára több mint 65 millió ügyféllel rendelkezik világszerte, ebből 12 millió az Egyesült Királyságban. A vállalat célja, hogy 2027-re százmillió ember használja szolgáltatásait, és 2030-ig több mint 30 új piacra lépjen be.

Ennek érdekében a következő öt évben 13 milliárd dollárnyi (10 milliárd font, 11,5 milliárd euró) befektetést vállalt, amely 10 ezer új munkahely létrehozását is támogatja. A források elosztása:

  • 4 milliárd dollár az Egyesült Királyságban,
  • 1,2 milliárd dollár Franciaországban, nyugat-európai központjukban,
  • 500 millió dollár az Egyesült Államokban, a működés gyorsítására. 

Ezen felül a vállalat további befektetéseket tervez Európában, valamint új piacokra kíván belépni Latin-Amerikában, az ázsiai–csendes-óceáni térségben és a Közel-Keleten.

Nik Storonsky, a Revolut vezérigazgatója és társalapítója kiemelte:

„Küldetésünk mindig is az volt, hogy egyszerűbbé tegyük a pénzügyeket ügyfeleink számára. Víziónk, hogy a világ első valóban globális bankjává váljunk. Az Egyesült Királyságból indultunk, ma pedig már több mint 65 millió ügyféllel rendelkezünk. Az új londoni központunk lesz a jövőbeli növekedésünk kulcsa, amely segít elérni a 100 millió ügyfél célját.”

A növekedés négy alappillére

A Revolut globális stratégiáját négy fő területre építi:

  1. Nemzetközi terjeszkedés
    • Latin-Amerikában elsőként Mexikóban indul bankként, majd Kolumbia és Argentína következhet.
    • Ázsiában 2025-ben Indiában is belép a piacra, a Fülöp-szigeteken pedig új technológiai központot hozott létre.
    • Afrikában Dél-Afrikával kezdi meg működését, a Közel-Keleten pedig már engedélyt szerzett az Egyesült Arab Emírségekben.
    • Európában új központ épül Franciaországban, és még idén nyílnak fiókok Portugáliában és Belgiumban.
      Magyarország a közép-kelet-európai terjeszkedésben kiemelt szerepet játszik.
  2. Termékinnováció
    A vállalat a mesterséges intelligenciára és a privátbanki szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt. Jelenleg havi egymilliárdnál is több tranzakciót dolgoznak fel, miközben folyamatosan bővítik pénzügyi ökoszisztémájukat.
  3. Revolut Business
    A B2B platform dinamikusan növekszik: évesített bevétele átlépte az 1 milliárd dollárt, havi kereskedői tranzakciói pedig meghaladják a 4 milliót. Ezáltal a Revolut Business megerősítette helyét a globális fintech szektor élvonalában.
  4. Stratégiai partnerségek
    A Revolut bejelentette globális együttműködését a jövőbeni Audi Forma–1-es csapattal. A partnerség keretében közös márkázású, limitált kiadású bankkártyák is megjelennek majd.

 

(Forrás: fintech.hu)

(Borítókép: Revolut)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?