Az All Blacks önmagában is menő, de még egy király forgatókönyvet is írtak a szerepeltetésükre.

Az All Blacks önmagában is menő, de még egy király forgatókönyvet is írtak a szerepeltetésükre.

Fotó: Donna Rutherford / CC-BY-ND
Fotó: Donna Rutherford / CC-BY-ND

Nem szoktunk jópofa reklámfilmeket kirakni, de ha már pénteken arról volt szó, hogyan költöznek bele az aktuális technológiai trendek a biztosítók világába, most kivételt kell tegyünk.

Az AIG biztosítóvállalat japán leányvállalata készítette a lent megnézhető filmet. A klip nem siet sehová, csak a poén előkészítésére legalább két perc megy el. És úgy tűnik, a költségekkel sem kellett spórolni, így a rögbire rákattanóban lévő Japánban a sport királyainak számító új-zélandi All Blacks játssza a főszerepet.

A klip amúgy nem mond sokat: ez egy olyan biztosító, ami az emberek megvédésén, megóvásán dolgozik. Nyilván mágiával, mert honnan máshonnan lenne az eseményeket előre látó rögbijátákosa amúgy.

A nagy kérdés az, hogy a fintech újításokat hogyan lehet olyan menőn eladni, mint az AIG teszi ezt a rögbisekkel? És egyáltalán meg lehet-e ezt úgy oldani, hogy a reklám ne nézzen ki úgy, mint egy nagy technológiai cég jövővideója.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?