Nem jár jó idő a kártyaegyesítő szolgáltatásokra, pedig normális időben lenne helyük a piacon.

Forrás: Curve
(fotó: Curve)

Érdekes kérdést tett fel a PaymentsSource: van-e értelmük a több kártyát egy plasztikban egyesítő kártyáknak a vírus idején? Ezeket a termékeket a járvány előtti időre dolgozták ki, amikor az emberek több helyen vásároltak, lehetőleg úgy, hogy mindegyikhez külön hűségkártyájuk is volt.

Ugyanakkor a hűségpontok a spórolás egyik eszközéül szolgálhatnak, így teljesen nem halott a multikártyás fintechek üzleti modellje. A Curve megoldása az, hogy kitolja az időt, ameddig az egyes vásárlásokat át lehet terhelni másik regisztrált fizetőeszközre. Szóval nem a boltban a sorban kell állítgatni az appban, majd otthon fertőtleníteni a telefont, hanem nyugodtan utólag be lehet állítani, mivel is fizettünk.

via GIPHY

A határ most annyira kitolódott, hogy a vásárlás után kilencven nappal is lehet még fizetőeszközt váltani. A korábbi 14 nap sem volt rövid már. Aimee Ruddy, a Curve vezető termékmenedzsere szerint azonban a februári vásárlásokat még gyakran nem arra gondolva ejtették meg az emberek, hogy a következő hónapokat karanténban és rosszabb gazdasági helyzetben fogják tölteni.

A Curve olyan piacon van, ahol a fintechek nem feltétlenül érzik jól magukat. A hasonló profilú Stratos vészhelyzeti tőkebefektetést kért, a Plastc bezárt, a Coin pedig eladta a technológiáját a fizetési irányba is kacsintgató Fitbitnek.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?