Az AI világában a Finnovating új csillaga feltűnően ragyog: bemutatkozik a MatchGPT.

Futurisztikus hírekkel rukkolt elő a Finnovating. Nemrég dobott piacra egy káprázatos mesterséges intelligencia alapú újítást, ami garantáltan felpörgeti a technológiai szektort.

A Finnovating, az AI-hajtotta startup most egy újabb remekművel állt elő: a MatchGPT. Habár a név ismerősen csenghet – hiszen a népszerű ChatGPT-hez hasonlóan a „Generative Pre-Trained Transformer” (GPT) technológián alapszik –, a funkciója egészen egyedülálló. Az eszköz az, ami a tech cégek álmait váltja valóra: sosem volt még ilyen egyszerű új partnereket és ügyfeleket találni.

Másfél évvel ezelőtt a Finnovating bemutatta azt a platformot, amely kizárólag a B2B kapcsolatokra koncentrált, és amelynek a koncepciója az volt, hogy a vállalatokat és a start-upokat közelebb hozza egymáshoz. És most? Most pedig 100 000 vállalat hatalmas, 20 millió interakciót tartalmazó adatbázisát húzták be az intelligens asszisztens, a MatchGPT képzéséhez.

De mi is teszi a MatchGPT-t különlegessé? A válasz egyszerű: a viselkedési és tranzakciós adatok alkalmazása. Amíg a ChatGPT a világhálóról begyűjtött általános információkra hagyatkozik, addig a MatchGPT a valós, létező és pontos üzleti adatokra támaszkodik.

És a lehetőségek tárháza itt még korántsem ér véget. A MatchGPT már segítséget nyújtott a fintech vállalkozásoknak az Egyesült Arab Emírségekben és Szingapúrban.

Rodrigo García de la Cruz, a Finnovating főnöke, akitől az ötlet eredetileg is származik, így mesélt az újításról: “Amikor az OpenAI algoritmusait elkezdtük tanulmányozni, kifejezetten a kereskedelemre és a vállalkozásokra gondoltunk. Hatalmas adatbázisunknak köszönhetően olyan pontosságot értünk el, amire eddig még senki sem volt képes. Az eredményeinkkel magunk mögött hagytuk a konkurenciát, és a technológia iránti elvárásokat is messze túlszárnyaltuk.”


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?