Egy kanadai bank úgy gondolta, hogy azokat a funkciókat, amiket az appban keresnek az emberek, azokat az appba kell rakni.

Egy kanadai bank úgy gondolta, hogy azokat a funkciókat, amiket az appban keresnek az emberek, azokat az appba kell rakni.
Olyan eredményt ért el a TD Canada Trust, amit bármelyik bank megirigyelhet tőle. A tízmillió ügyfelet kiszolgáló, ezeregyszáz fiókot üzemeltető, azaz kicsinek semmiképpen sem mondható pénzintézet olyan netbanki appot adott ki, ami az App Store top tízes listájába is bekerült.

A MySpend nevű alkalmazást a philadeplhiai Movencorp fejlesztette és alakította át a szigorúbb kanadai szabályozásnak megfelelőre. Az appban egyszerűen meg lehet nézni az utalástörténetet, egyenleget, a kártyák állapotát és más, a TD-től igénybe vett szolgáltatások helyzetét. A pénzmozgásokról push üzenetben tájékoztatja a felhasználót, a költési szokások és trendek alapján pedig figyelmeztetéseket is ad.

td

Az nem is kérdés, hogy van tanácsadó funkció az appban

A TD Canada Trust appja esetében az az újdonság, hogy a pénzügyi tanácsadó funkciót nem banki webes felületén kínálják, mint a többi kanadai bank, hanem az appban. A TD úgy gondolta, hogy ennek a funkcionalitásnak az alkalmazásban a helye, mert a mobilos felhasználók sokkal többet foglalkoznak a banki ügyeikkel, mint a netbankot használók. Emellett az app képes valósidejű statisztikát adni, nem csak havi riportokat generál, hanem ma is meg tudja mondani, túl sokat költünk-e csokira.

Körülbelül ennyi kellett ahhoz, hogy a TD appja bejusson az App Store ingyenes alkalmazásokat tartalmazó toplistájának nyolcadik helyére. Egy olyan listára, amin jellemzően a Snapchat szokta előzgetni a Facebookot és viszont.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?