Idén is szerepet kap a service design tematika a Design Héten belül: csütörtökön 62 előadó mutatja be a Service Design Dayen a sikereit és tanulságos kudarcait.

Idén is szerepet kap a service design tematika a Design Héten belül: csütörtökön 62 előadó mutatja be a Service Design Dayen a sikereit és tanulságos kudarcait.

Az idei Service Design Dayen tíz terület képviselői –  többek között CX, UX, ügynökségek, blockchain, ngo, coaching – ismertetik, miként segítheti a cégeket a service design. Az előadásoknak a CEU ad helyet.

Úgy válogattuk össze a programot, hogy ne csak a sikerekről beszéljünk, hanem tanuljunk a bukásokból is, hisz gyakran ezek adják a legizgalmasabb tanulságokat”

– fogalmazott Radnai Zoltán társszervező, aki közel 10 éven át volt a Prezi customer experience vezetője.

Illusztráció: 123rf.com

A szervezők kiemelten fontos témakörnek tartják a jó projektek gyakorlati megvalósításának, implementálásának kihívásait és erre külön blokkot is szentelnek. Káli György, a Service Design Day alapítója szerint azért is fontos az őszinte tapasztalatcsere, mert végre kialakult egy fogékony szakmai közösség és sok helyen foglalkoznak service designnal, mégis az ügyfelek közös edukációja elengedhetetlen.

A service design gyakorlati oldalába is bekapcsolódhatnak azok, akik csatlakoznak a péntektől kezdődő három napos design sprinthez. Itt a MOL Limo fejlesztésébe lehet majd bekapcsolódni, a programon a vezető magyar service designerei is ott lesznek.

A Service Design Day a Design Hét keretein belül valósul meg. A teljes program itt található,

A Fintechradar a Service Design Day médiatámogatója.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?