Az amerikai pénzügyi szektor egyik óriása, a JPMorgan Chase bejelentette, hogy lakossági banki ágazata, a Chase a médiapiac felé nyit.

Az újonnan létrehozott Chase Media Solutions üzletág a bank által gyűjtött adatokra támaszkodva segíti a vállalati partnerek értékesítési eredményeinek javítását. A Chase Media Solutions lehetővé teszi a bankkal együttműködő cégek számára, hogy közvetlenül érjék el a Chase 80 millió ügyfelét. A Chase ügyfelei így személyre szabott ajánlatokban és cashback lehetőségekben részesülhetnek kedvenc vagy éppen újonnan felfedezett márkáiktól.

Egyedülálló kezdeményezés

A Chase Media Solutions egyedülálló kezdeményezésként jelenik meg a piacon, mint egy bank által üzemeltetett médiaplatform, amely egyesíti a kiskereskedelmi média hálózatok elérhetőségét a Chase adatbázisának mélységével, hitelességével és célzott marketing tevékenységeivel. A platform kihasználja a Chase széleskörű ügyfélkörét, amely magában foglal fogyasztókat és kisvállalkozásokat, így számos utazási, gasztronómiai és bevásárlási lehetőséget kínálva mélyreható betekintést nyújt a fogyasztói preferenciákba.

A kezdeményezést jelentősen megerősítette a Figg startup vállalat megvásárlása, amit a JPMorgan Chase 2022-ben hajtott végre, ezáltal bővítve bankkártyához kötött marketingeszközeiket.

Nem a Chase  az első, aki a médiapiac felé nyitott egy másik szektorokból: a fintech ágazatból a MoneyLion neobank 2021-ben szerezte meg a Malka Média digitális tartalomgyártót, míg a United Airlines, a Planet Fitness, az Uber és a Lyft már korábban megjelentek ezen a területen.

Rich Muhlstock, a Chase Media Solutions vezetője szerint a bank átfogó ismeretekkel rendelkezik a fogyasztói kiadásokról, amely egy fontos előnyt jelent a vállalat számára. A bankot hűséges ügyfélköre különbözteti meg a hagyományos kiskereskedőktől, lehetővé téve a marketingtevékenységek személyre szabását.

A Chase Media Solutions már elkezdett együttműködést néhány első ügyféllel, köztük az Air Canada-val, a Solo Stove-val, a Blue Bottle-lel és a Whataburgerrel. Az első kampányok sikere alapján úgy tűnik, a platform képes növelni az eladásokat és az ügyfélszerzést. Scott O’Leary, az Air Canada egyik vezetője kiemelte a kampány sikerességét, amely meghaladta az elvárásokat a bevételnövekedés és a Chase kártyabirtokosok elérésének tekintetében.

 

(Forrás: fintech.hu)

(Borítókép: Depositphotos)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?