Idén még jobban behálózza Európát az Alipay
Ahová a kínai turisták mennek, oda megy velük az Alipay is. A kínai fizetési rendszer óriási tervekkel rendelkezik Európában.
Tudjátok, hogy mennyit költünk egy évben videojátékokra és ahhoz kapcsolódó dolgokra? 28 milliárd forintot. Ennyivel már megéri foglalkozni.
Egyre népszerűbb az e-kereskedelem és egyre nagyobb a kiberbűnözés volumenje. A két trend találkozásánál semmi jó nem születik.
Ahová a kínai turisták mennek, oda megy velük az Alipay is. A kínai fizetési rendszer óriási tervekkel rendelkezik Európában.
Amerikai legfuturisztikusabb közlekedési eszközén mutatták be először a jegyvásárlásra is használható Google Payt.
Közkeletű bölcsesség szinten mindenki tudja, hogy Kínában rendkívül erős a készpénzmentes, mobiltelefonos fizetés. A Straits Times azonban számokat is közölt, amitől leesett az állunk.
A norvég Auka az első fecskék egyike, amelynek piacra lépését a PSD2 könnyíti meg. Magyarország is a mobilfizetési cég célkeresztjébe került.
Érdemes figyelni az indiai piacra. A nagy netes cégek részben ott játsszák le a pénzküldési és appos fizetési harcaikat.
A Simple rendszerén keresztül lebonyolított ételrendelések durván negyede pizza.
A kínai turisták vadul költenek, és még jobban megjön a pénzköltési kedvük, ha a megszokott módszerekkel fizethetnek. Nem véletlen, hogy a turistacélpontnak számító országokban megjelent az Alipay.
© 2016 FinTech Radar | Minden jog fenntartva.