A robothívások sok ember számára okozhatnak fejfájást, erre nyújt megoldást a Cambio.

Az Egyesült Államokban létezik egy vállalat, amely a mesterséges intelligencia lehetőségeit kihasználva képviseli az embereket a robothívásokkal szemben, különösen az adósságkezelés területén. Ez a vállalat a Cambio, amely AI-alapú megoldásokat fejleszt a lakossági ügyfelek és a banki ügyfélszolgálatok telefonos tárgyalásainak támogatására.

A Cambio eredetileg mint neobank kezdte meg működését, azzal a céllal, hogy segítséget nyújtson a pénzügyi nehézségekkel küzdő személyeknek. Az alapító, Blesson Abraham saját adósságával kapcsolatos nehézségei adták az ötletet. A vállalat adósságkezelési asszisztencia felé fordulását egy neves inkubációs programba, a Y Combinatorba való felvétel és a mesterséges intelligenciában rejlő potenciál felismerése hozta el.

Kezdetben a Cambio a fogyasztókra összpontosított és a mesterséges intelligenciát arra használta, hogy az ügyfelek nevében tárgyaljon az adósságbehajtókkal. Ezt a mesterséges intelligenciát valós telefonhívások során képezték ki, hogy képes legyen önállóan tárgyalni. A szolgáltatás segítségével a Cambio ügyfeleinek mintegy 70%-a rendezni tudta adósságait és javítani tudta hitelminősítését, mindezt minimális emberi beavatkozással.

A kezdeti sikerek nyomán a Cambio kiterjesztette szolgáltatásait, és már nem csak az ügyfelek, hanem a szolgáltatók számára is kínál mesterséges intelligencia alapú megoldásokat. Az AviaryAI nevű szolgáltatásukkal bankoknak és hitelszövetkezeteknek is lehetőséget biztosítanak arra, hogy mesterséges intelligenciát használjanak ügyfélhívások során, így pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat népszerűsíthetnek potenciális ügyfeleik felé.

 

(Forrás: fintech.hu)

(Borítókép: Depositphotos)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?