December 8-án várjuk az idei Brandépítés konferenciára a kkv-döntéshozókat, a PR- és kommunikációs szakembereket, marketingvezetőket, akik fel szeretnének időben készülni a 2023. év brand trendjeire. (x)
A branding szerepe nagyon felértékelődött az utóbbi években a cégek profittermelésében. A branding a cég legnagyobb kincsévé vált. Válság és recesszió idején a túlélés is múlhat rajta. Ha erős értékekre építettük a cég brandjét, a legnagyobb válságban sem kell félnünk. Csak még jobban megerősítenünk!
A brandépítés hosszú távú játszma. A márkát felépíteni, üzeneteit, értékeit jól megfogalmazni, folyamatosan kommunikálni és megtartani olyan feladat, amelynek soha nincs vége. A beérett brand magától is megtermeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nem kell pénzt költeni drága reklámra!
De a metakommunikáció uralta világunkban nagyon könnyen lerombolhatóvá válhat a legjobban felépített brand is. Jó branddel már csak egy feladat van. Megvédeni a szubjektív és agresszív vélemények okozta károktól, s megerősíteni a pozitív, érzelmi kötődéseket.
Erről fog szólni a kkv-döntéshozóknak, brandépítési szakembereknek az idei Brandépítés című PP–BKIK hibrid konferencia december 8-án.
A konferencia budapesti helyszínén résztvevőket grátisz networking program, a távolról videón bekapcsolódókat 7 napig visszanézési lehetőség várja.
Részletes információ és regisztráció a PP Konferencia oldalán:
Brandépítés – 2023 – PP Konferencia
Csak hosszú távra építsd a cégbrandet, a személyes brandet és a munkáltatói brandet is! Ne változtasd az üzeneteit, értékeit soha! A branding a cég legnagyobb kincse, a legjobb profittermelője. Válság és recesszió idején a túlélés is múlhat rajta. Ha erős értékekre építettük a cég brandjét, a legnagyobb válságban sem kell félnünk.
Partner tartalom (x)
Szólj hozzá