A Revolut, az európai neobank óriás, egyedülálló módon halad azon az úton, ami a szuperapp státuszhoz vezet.

Az európai neobank, a Revolut látványos lépést tett arra, hogy egyablakos pénzügyi csodaszerré váljon – ezúttal kalandok és gasztronómiai élmények közvetítésével. A „Revolut Experiences” névre keresztelt ajánlat egy új fegyver a Revolut arzenáljában. Az új funkcióval a felhasználók közvetlenül az alkalmazásból foglalhatnak le mindenféle tevékenységeket – a városnéző túráktól a gasztronómiai bűnözésig, a szabadtéri kalandoktól a múzeumi látogatásokig. A Revolut célja nem kevesebb, mint hogy több mint 300 ezer élményt varázsoljon felhasználói számára. És mintha ez nem lenne elég, a cég úgy döntött, hogy minden foglalási kezelési díjat elenged, és helyette vonzó cashback jutalmakat ajándékoz a felhasználóknak. A standard felhasználók 3%-os készpénzvisszatérítésre számíthatnak a foglalásaik után, míg a Revolut prémium havi csomagjaira előfizetők 10%-os készpénzvisszatérítést zsebelhetnek be.

A neobanknak a közelmúltban kellett megküzdenie több problémával is, többek között vezető munkatársak elvándorlásával és az Egyesült Királyságban a banki engedély megszerzésének nehézségeivel. Azonban a Revolut nem adja fel – szemmel láthatóan erősen elkötelezett a szuperalkalmazás elképzelése mellett, és hajlandó harcolni a végsőkig.

De vajon Európa első szuperappja lesz-e a Revolut?

A vállalatnak 30 milliós globális felhasználói bázisa van, nagyobb mint bármely más európai neobanknak. De nem csak a pénzügyi szférából érkeznek versenytársak: a Klarna, a BNPL (Buy Now, Pay Later) szektor unikornisa és a közlekedési óriás Bolt is a ringben vannak, mindkettő 150 milliós felhasználói bázissal.

A verseny tehát komoly, de a Revolut nem ijed meg. A szuperappok létrehozása stratégiai cél: az ügyfelek minél gyakrabban vegyenek részt a vállalat által kínált termékek és szolgáltatások használatában. Egy friss tanulmány szerint a megkérdezett fogyasztók 41%-a nyilatkozott úgy, hogy hajlandó lenne egy minden igényt kielégítő alkalmazást használni. Ezért a neobank legújabb lépése – az élményfoglaló funkció bevezetése – nagyon is ígéretesnek tűnik a szuperalkalmazás megvalósítása felé vezető úton.


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?