Partnerségük jelentős bővítése során a Walmart bevezette az Affirm Buy Now, Pay Later (BNPL) megoldását több mint 4500 amerikai üzletének önkiszolgáló kioszkjainál.

Ez a lépés a Walmart részéről jelentős változást jelent a kiskereskedelmi fizetési lehetőségek terén, mivel a vásárlóknak rugalmasabb módot kínál a pénzügyeik kezelésére vásárlás közben. Az Affirm szolgáltatásainak integrálása a Walmart önszámláló kioszkjaiba illeszkedik a részletfizetés növekvő trendjéhez a kiskereskedelmi szektorban.

A Walmart és az Affirm együttműködése 2019-ben kezdődött, kezdetben közel 4000 amerikai Supercenternél biztosítva részletfizetési lehetőséget a vásárlók számára. A legújabb fejlesztés nemcsak nagyobb számú üzletre terjeszti ki ezt a szolgáltatást, hanem az önkiszolgáló kioszokokra is, növelve a vásárlók kényelmét.

Az Affirm BNPL szolgáltatása nem korlátozódik az üzleten belüli vásárlásokra. A Walmart vásárlói online és a Walmart alkalmazásban is igénybe vehetik ezt a fizetési lehetőséget. A szolgáltatást átláthatónak és ügyfélbarátnak tervezték; a vásárlók a feltételek elfogadása előtt látják a vásárlás teljes költségét, és nem merülnek fel késedelmi díjak vagy egyéb váratlan díjak.

A vásárlók nagy része használna BNPL megoldást élelmiszereknél

Pat Suh, az Affirm bevételekért felelős alelnöke kiemelte a BNPL opciók iránti keresletet: „Az Affirm legutóbbi kutatása kimutatta, hogy az amerikaiak több mint fele (54 százalék) szeretné, ha a kiskereskedők a pénztárnál BNPL opciót kínálnának. Sőt, azt is megállapítottuk, hogy a fogyasztók 76 százaléka az Affirm nélkül elhalasztaná vagy nem végezné el a vásárlást.”

A Walmart-Affirm együttműködés bővítése várhatóan ezt a növekvő fogyasztói preferenciát szolgálja ki, különösen az ünnepi vásárlási szezonban és azon túl.

Az Affirm aktívan terjeszkedik a kiskereskedelmi szektorban. Az elmúlt években más nagy kiskereskedőknél, például az Amazonnál és a Targetnél is bevezette BNPL szolgáltatásait. A vállalat stratégiája magában foglalja a vásárlók offline bevonzását, kiegészítve az elsősorban online üzletágát. Ezt a megközelítést tovább hangsúlyozta a korábban Debit+ kártyaként ismert Affirm kártya bevezetésével, amelynek célja a BNPL-tranzakciók megkönnyítése a fizikai üzletekben.

Az Affirm 2023 második negyedévétől az Egyesült Államokban a vezető részletfizetési szolgáltatók közé tartozik, jelentős számú havi aktív felhasználóval. A Walmarttal való partnerség nemcsak az Affirm piaci pozícióját erősíti, hanem egyúttal jelzi a kiskereskedelmi fizetési módok szélesebb körű változását is, ahol a rugalmasság és a vásárlói választási lehetőségek egyre fontosabbá válnak.

(Forrás: fintech.hu)

(Címlapkép: Depositphotos)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?