A Klarna új szolgáltatást indított, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy adataikat megosszák a kereskedőkkel.

A szolgáltatás javítja a fizetési folyamatot és lehetővé teszi a személyre szabott ajánlatokat. Ez a nemrég bevezetett előfizetéses modell alapján működő szolgáltatás az online vásárlásokat kívánja egyszerűsíteni mind a vásárlók, mind az eladók számára. A „Sign-in with Klarna” szolgáltatással a vásárlók könnyedén megadhatják személyes adataikat a kereskedőknek, így gyorsabb és simább fizetési folyamatot biztosítva.

A felhasználók a regisztráció során választhatják ki, mely adatokat osztják meg, és melyik tagsági vagy bónusz programokra szeretnének feliratkozni. A kereskedők csak a fogyasztók hozzájárulásával férhetnek hozzá ezekhez az adatokhoz, amelyeket a vásárlási szokások alapján személyre szabott ajánlatok készítésére használhatnak fel.

A „Sign-in with Klarna” szolgáltatás sikeresen kiállta a próbát két svéd cég, egy éttermi alkalmazás (Maitres) és egy piactér (Tadera) esetében. Néhány hónapon belül a szolgáltatás a Tradera második legnépszerűbb bejelentkezési módjává vált, ami megerősíti annak használhatóságát és egyszerűségét.

A Tradera vezérigazgatója, Stefan Öberg szerint ez az új funkció lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy az ügyfelekről gyorsan és egyszerűen teljes profilt hozzanak létre, szemben más nagy cégek hasonló, de kevésbé teljes körű szolgáltatásaival. Mivel a svéd lakosság jelentős része már Klarna felhasználó, ez a bejelentkezési opció jelentős mértékben leegyszerűsíti a Tradera-n történő regisztrációt.

 

(Forrás: fintech.hu)

(Borítókép: Depositphotos)


Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon!



Szólj hozzá

Vélemény, hozzászólás?